Sabtu, 03 Januari 2015

MOVIE-JUNKO FURUTA KISAH WARGA JEPUN DIROGOL LEBIH 400 KALI ,DIDERA,DIBELASAH

Tags


JUNKO FURUTA
Siapakah dia gadis ini ? Pernahkah anda membaca kisah pembunuhan kejam oleh Mona Fendey ? Kisah pembunuhan kejam Dato' Sosilawati ? 
Baiklah ini adalah satu pendedahan kisah pembunuhan yang sangat tragis serta mengerikan . Seriously aku baru tahu pasal kisah ni dalam mukabuku.com dan aku terpanggil untuk share kepada rakyat malaysia tentang kisah gadis jepun yang didera , dirogol dan akhirnya dibunuh tanpa rasa belas kasihan . Mari baca dan semoga kisah ini menjadi iktibar kepada gadis-gadis diluar sana tentang kepentingan menjaga keselamatan diri . Semoga Allah melindungi kita semua Amin .
Gadis malang ini berumur 16 tahun di  saat beliau diculik oleh sekumpulan lelaki ( 4 Orang ) dan disembunyikan di dalam sebuah rumah milik ibu bapa salah seorang penculik itu. 

Segala-galanya bermula apabila gadis ini disuruh untuk menghubungi ibu bapanya bagi mengatakan kononnya beliau telah melarikan diri dari rumah dan selamat bersama seorang 'kawan'. Tujuan mereka berbuat demikian bagi mengelakkan usaha mencari gadis ini dijalankan. Salah seorang penjenayah itu juga menipu tuan rumah itu dengan menyatakan yang gadis tersebut adalah teman wanita salah seorang rakannya apabila tuan rumah itu ada di rumah. Namun begitu, apabila mereka sudah pasti yang tuan rumah itu tidak akan menghubungi polis, mereka berhenti membuat dalih seperti itu.


Amat kasihan sekali kepada Junko Furuta kerana beliau telah cuba beberapa kali untuk melarikan diri dan juga meminta bantuan daripada tuan rumah itu, malangnya mereka tidak mahu membantu kerana takut dengan salah seorang penculik yang merupakan seorang yakuza. Mereka takut sekiranya penjenayah itu akan menggunakan pengaruh yakuza untuk membunuh sesiapa yang mengganggu kerjanya.


Apa yang mereka lakukan terhadap gadis ini sepanjang beliau ditahan di dalam rumah tersebut ?



HARI PERTAMA: November 22, 1988:

-Tanggal Nov 22, dia diculik berhampiran dengan kawasan tempat tinggalnya.-Terkurung dalam rumah, dan dipaksa mengaku dia mempunyai teman lelaki-Dirogol 400 kali bergilir-gilir.-Dipaksa menipu ibu dan ayahnya mengatakan dia melarikan diri dari rumah-Berlapar kerana tidak diberi makan-Dipaksa makan lipas dan minum air kencing-Dipaksa beronani-Dipaksa berbogel di hadapan 4 lelaki-Badan dicucuh dengan lighters rokok

HARI KE-SEBELAS: December 1, 1988:


-Badan dipukul dengan teruk berulang-ulang kali

-Tangan diikat pada bumbung dan badan diguna sebagai "punching bag"
-Muka pula dihadapkan ke arah lantai tanah
-Hidung dipenuhi dengan darah menyebabkan terpaksa bernafas melalui mulut
-Dumbbells dijatuhkan ke atas perutnya
-Muntah bila cuba minum air kerana perut senak akibat dihentak pemberat
-Ketika cuba untuk melarikan diri, dia ditangkap sekali lagi dan lighters dicucuh pada ketiaknya
-Minyak dituangkan ke atas kakinya, dan disuakan api terhadapnya
-Botol dimasukkan ke dalam lubang duburnya , menyebabkan kecederaan teruk

HARI KE-DUA PULUH: December10, 1989:


-Tidak mampu untuk berjalan kerana kaki cedera akibat terbakar

-Dihentak dengan kayu buluh
-Bunga api dicucuh ke dalam lubang duburnya dan dihidupkan apinya
-Tangan cedera dan kuku remuk akibat dihentak pemberat
-Dipalu sekali lagi dengan batang golf
-Kali ini, rokok pula dimasukkan dalam faraj
-Dipukul dengan rod besi berulang2 kali
-Sewaktu salji turun, dia dipaksa duduk di luar dan tidur di balkoni
-Rod pemanggang ayam disula menyebabkan pendarahan yang teruk


HARI KE-TIGA PULUH :


-Hot wax dilemparkan pada muka

-Kelopak mata dibakar dengan lighters
-Ditikam dengan jarum pada bahagian dada
-Puting di bahagian kiri dipotong dengan playar
-Mentol yang panas dimasukkan dalam faraj
-Pendarahan teruk dari faraj akibat dicucuk dengan dengan gunting
-Tidak dapat kencing dengan baik
-Kecederaan yang sangat teruk sehingga ambil masa sejam untuk merangkak turun tangga dan gunakan bilik air


HARI KE-EMPAT PULUH :


-Merayu perogol-perogolnya "Bunuh dia terus dan selesaikan apa yang patut"


January 1, 1989:


-Junko menyambut New Years Day seorang diri bersama Badan yang sudah lumpuh


HARI KE-EMPAT PULUH EMPAT : January 4, 1989: 

-4 Budak yang merogolnya bertindak memukulnya dengan pemberat kerana "frust" alasan kalah Mahjung. 
-Akibatnya,darah keluar mencurah-curah dari hidung dan mulutnya. 
-Tidak cukup dengan itu, mereka mencucuhkan api lilin ke arah muka dan matanya.
-minyak dicurahkan pada kaki, ketiak dan perutnya dan kemudian dihidupkan api. 
-Penyeksaan terakhir ini dilakukan selama dua jam.


Esoknya, dia menghembuskan nafas terakhir seorang diri dengan keadaan yang nazak. Tiada apa yang dapat menandingi 44 hari penderitaan yang ditanggungnya selama ini. SubhanAllah sungguh kejam . 

Para penjenayah itu ditangkap dan dibicarakan sebagai orang dewasa yang melakukan jenayah. Namun begitu, disebabkan mereka masih dikategorikan juga sebagai kes juvana, maka identiti mereka dirahsiakan oleh mahkamah.Walaupun begitu, sebuah majalah tempatan mingguan yang berjudul Shukan Bunshun melaporkan juga nama mereka, dengan beralasan 'Hak asasi manusia tidak diperlukan untuk perbuatan sekejam itu'. Nama sebenar Furuta turut dilaporkan dengan banyaknya di media.

Keempat-empat penjenayah itu mengaku bersalah atas tuduhan yang telah dikurangkan iaitu 'melakukan kecederaan yang membawa kepada kematian', bukan pembunuhan.Salah seorang penjenayah tersebut yang bernama Kamisaku diadili sebagai ketua bagi jenayah yang dilakukan itu dalam sidang rasmi yang dijalankan.


Kamisaku dipenjarakan selama 8 tahun sahaja dan kemudian dibebaskan.

In July 1990 a lower court sentenced the leader to seventeen years in prison. The court sentenced one accomplice to a four to six year term, one accomplice to a three to four year term, and another accomplice to an indefinite five to ten year term. The leader and the first two of the three appealed their rulings. The higher court gave more severe sentences to the three appealing parties. The presiding judge, Ryuji Yanase, said that the court did so because of the nature of the crime, the effect on the victim's family, and the effects of the crime on society. The leader received a twenty year sentence, the second highest possible sentence after life imprisonment. Of the two appealing accomplices, the one that originally got four to six years received a five to nine year term. The other accomplice had his sentence upgraded to a five to seven year term. (WIKIPEDIA)


Junko's parents were dismayed by the sentences received by their daughter's killers, and enjoined a civil suit against the parents of the boy in whose home the crimes were committed. When some of the convictions were overturned on the basis of problematic physical evidence (the semen and pubic hairrecovered from the body did not match those of the boys who were arrested), the lawyer handling the civil suit decided there was no case to be made and refused to represent them further. (WIKIPEDIA)


PENJENAYAH 1


PENJENAYAH 2


PENJENAYAH 3


PENJENAYAH 4




Memang tidak setimpal hukuman yang telah diberikan . Sepatutnya hukuman bunuh haruslah diberi sekalipun mereka adalah pesalah juvana . Tidak layak seorang manusia untuk mencabut nyawa manusia yang lain melainkan Allah Yang Maha Esa . Semoga apa yang dikongsikan di atas menjadi iktibar dan dijadikan sebagai suatu kisah yang mampu menyedarkan semua masyarakat bahawa jenayah boleh berlaku di mana-mana dan boleh dilakukan dengan kejam . 

Jika anda menyedari kepentingan kisah ini , share lah bersama rakan-rakan anda . Dan hulurkan Like jika anda suka dengan entry ini . Sekian :)
ANAKJATIKEDAH INGIN MEMBERI ANDA KISAH TERSEBUT DALAM BENTUK MOVIE 

AMARAN MESTI LEBIH 21+ NO SENSOR

3 komentar


همانطوری که می دانیم از فاکتور های مهم رته بندی گوگل بحث بکلینک است.اگر لینک شما در سایتها یا وبلاگهای دیگر قرار بگیرد به آنها بکلینک می گویند
با خرید بکلینک شما گام بلندی به سمت صفحه اول گوگل بر می دارید.

خرید بک لینک ارزان
خرید بک لینک
بک لینک دائمی
خرید بک لینک ارزان
بک لینک دائمی |
بک لینک ارزان |
بک لینک ارزان |
بکلینک |
بک لینک |
شاید شما هم به این فکر افتاده ایم که چرا رقبا در صفحه اول گوگل هستند ولی ما نتوانسته ایم به صفحه اول گوگل برسیم؟
شما با کمک بک لینک های ما می توانید به صدر نتایج سعود کنید.
با خرید بک لینک ارزان و نیز خرید بک لینک دائمی
می توانید خیال تان را از بایت پشتوانه سایتتان راحت کنید و به سمت نتایح اول موتور های جستجو حرکت کنید.البته نکته تاثیر گذار غیر از بکلینک ارزان
و بکلینک دائمی بحث رپرتاژ آگهی و لینک بیلدینگ است که از

اهمیت خاصی در الگوریتم گوگل برخوردار است.در رپرتاژ اگهی شما یک متن اختصاصی در سایتهایی که دارای اتوریتی بالایی هستند قرار می دهید و این باعث میشه که گوگل سایت شما رو سایت مرجع شناسایی کند و در

نتایج بالا بیایید
خرید بک لینک | خرید بک لینک ارزان |
خرید بک لینک دائمی | خرید بک لینک \
خرید بک لینک ارزان | خرید بک لینک دائمی |

خرید بک لینک| | خرید بک لینک ارزان|
| خرید بک لینک دائمی | خرید بک لینک |
خرید بک لینک ارزان |   
خرید بک لینک دائمیخرید بک لینک |  
خرید بک لینک ارزان |   
خرید بک لینک دائمیخرید بک لینک |  
خرید بک لینک ارزان |   
خرید بک لینک دائمی | خرید بک لینک |  
خرید بک لینک ارزان | خرید بک لینک دائمی
تقریبا بدون داشتن پشتوانه مناسب بعید است که سایتی بتواند رتبه ای مناسب در گوگل بدست آورد.در حقیقت هر سایتی که به شما بکلینک می دهد یعنی شما را تایید کرده و از اعتبار خودش به شما لینک داده فلذا هر چه این تایید

ها بیشتر باشد اعتبار سایت ما بالاتر و بیشتر خواهد بود.البته دو نکته در  مهم است :1- کلمه کلیدی مد نظر باید انکر تکس شده باشد.
2-بکلینک شما در متن یا ساید بار دائمی باشد تا حذف نشود و ضرر به سایت شما نزند.باید دانست یکی دیگر از تکنیک هایی که امروزه در سئو  پیاده سازی می شود بحث رپرتاژ آگهی است که هم جهت معرفی

محصول
و هم جهت کسب بک لینک استفاده شده و با این کار  (  بک لینک دائمی )  تاحدودی از خرید بک لینک بی نیاز می شوید!!!


EmoticonEmoticon