anak jati kedah  

Welcome

donation to blog/derma untuk blog

Bapak Mengucap Panjang Lihat Aksi Anak Dengan 5 Lelaki Serentak

By abang amirul | Senin, 28 April 2014 | 0 komentar






mengucap, rakaman, aksi anak gadis,
Mengucap panjang seorang bapa sebaik menonton rakaman melalui telefon bimbit aksi anak gadisnya yang baru berusia 14 tahun berasmara dengan dengan lima lelaki serentak.

Adegan seks secara bergilir-gilir berkenaan di sebuah kampung berhampiran Merapoh, dekat sini, itu dipercayai dirakamkan seorang daripada lima lelaki berusia 20-an berkenaan menggunakan telefon pelajar perempuan tingkatan dua terbabit. Selepas melakukan perbuatan terkutuk itu, gadis terbabit yang bersekolah di sebuah sekolah menengah, dekat sini, dengan selamba pulang ke rumah bersama telefon bimbit berkenaan.

Bagaimanapun, telefon bimbitnya terlepas ke tangan seorang ahli keluarga yang kemudian membuat pemeriksaan pada fail rakamannya.


Ketua Polis Daerah, Superintendan Abdul Razak Hassan, berkata terkejut melihat rakaman itu, ahli keluarga terbabit segera memaklumkan kepada bapa gadis berkenaan.

Menurutnya, bapa mangsa yang tergamam dengan tindakan anak gadisnya selepas menonton rakaman berkenaan segera menyoal anak gadisnya.

Katanya, selepas didesak berulang kali, gadis terbabit mengakui kejadian itu sebelum bapanya membuat laporan di Balai Polis Merapoh, dekat sini, kelmarin.

Abdul Razak bagaimanapun berkata, polis masih belum memeriksa rakaman berkenaan bagi mengesahkan kesahihan kejadian terbabit, namun siasatan masih diteruskan.

“Polis sudah menubuhkan pasukan khas dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) untuk memburu lima suspek terbabit dan pada masa sama masih meneruskan siasatan berhubung kejadian itu mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan,” katanya.

Amoi Di"Korek" Beramai-Ramai Sampai Keluar Air

| 0 komentar






wanita warga china, dirogol bergilir-gilir, diliwat, dicabul,
PETALING JAYA – Seorang wanita warga China bukan sahaja dirogol secara bergilir-gilir, malah turut diliwat selepas dilarikan dalam kejadian di Jalan Pudu, Cheras, Ahad lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 5 pagi, mangsa berusia 33 tahun itu dikatakan keluar untuk membeli makanan, sebelum dihampiri tiga lelaki yang memperkenalkan diri sebagai polis.

Timbalan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Superintendan Fadil Marsus berkata, dua daripada lelaki terbabit kemudiannya menarik mangsa masuk ke dalam kereta.

Menurutnya, ketika dalam perjalanan itu, dua daripada suspek bertindak menarik rambut serta baju mangsa, sebelum mencabulnya.

Beliau berkata, mangsa kemudiannya dibawa ke sebuah hotel di kawasan Damansara.

Fadil berkata, mangsa yang ketakutan terpaksa bertahan dan menunggu sehingga dua suspek terbabit tidur.

“Setelah yakin dua suspek itu tidur dan seorang lagi sedang mandi, mangsa terus keluar dari bilik untuk mendapatkan bantuan daripada pihak pengurusan hotel.

“Pihak pengurusan hotel terus menghubungi polis dan kita berjaya tangkap ketiga-tiga suspek di bilik berkenaan pada hari yang sama,” katanya.

Beliau berkata, ketiga-tiga suspek kini direman sehingga esok.

Difahamkan, mangsa yang masuk ke negara ini sejak 9 Jun lalu, dibawa ke hospital untuk pemeriksaan perubatan.

Pelajar Perempuan ‘Bangga’ Kongsi Gambar Air Mani Di Twitter

By abang amirul | Minggu, 27 April 2014 | 0 komentar

Pelajar Perempuan ‘Bangga’ Kongsi Gambar Air Mani Di Twitter

Tak tahulah macam mana nak cakap dengan budak-budak sekarang. Semakin ‘advanced’ dalam segala hal.






Terbaru, seorang pelajar perempuan dengan bangganya berkongsi gambar air maninya sehingga menjadi viral di laman sosial.



Gadis itu menulis, “Basah, papa buat. Hee”.



Sepatutnya, gadis di kala usianya hanya perlu sibuk bergelumang dengan pembelajaran, ini dah terlebih ‘maju’ ke hadapan dalam hal-hal yang tidak senonoh.






Bila terjadi perkara sebegini, siapa yang harus dipersalahkan, sama ada ibu bapa atau pun pelajar itu sendiri yang tidak tahu menilai mana satu perkara yang baik atau pun tidak?






Tepuk dada, tanyalah diri sendiri..

10 ranking artis malaysia gambar meletup

| 0 komentar

Jom tengok pulak senarai top selebriti Malaysia yang suka seksi tetapi nampak murahan. Mesti ramai lelaki terliur tengok ni.


No. 10 :Nora Danish

No. 9 : Fasha Sandha
No. 8 : Rozita Che Wan

No. 7 : Rebecca Nur Islam

No 6: Lana Nordin


No. 5 : Miera Liyana
No.4 : Zarina An Julie

No. 3 : Zila Bakarin

No. 2 :Hannah Tan
No. 1 : Nabila Huda

Tahniahlah kepada Nabila Huda sebab menduduki tangga no 1 artis paling seksi murahan!

Kenapa Nabila Huda menduduki tangga pertama? Sebab si Nabila ni tak kira kat mana-mana mesti nak pakai seksi. Pergi pantai pun selambe pakai coli jer. Tak kiralah pergi majlis ke, pergi pasar ke atau pun lepak ngan kawan-kawan, Nabila mesti nak pakai seksi.

Korang rasa susunan kiraan ni betul tak? Kalau tak, silalah bagi susunan korang.
Sumber

4 Gambar - Baju Dikoyakkan Teman Lelaki Habis Semua Tersembul Keluar

| 0 komentar






mengamuk, bikini wanita, ratu cantik, koyak, teman wanita, buka bikini, tarik skirt, payudara terkeluar, populariti murahan,
Gambar menunjukkan seorang lelaki yang sedang marah mengoyakkan bikini wanita yang dipercayai teman wanitanya ketika sesi pengambaran ratu cantik telah hangat diperdebatkan di forum-forum online di China.

Lelaki yang tidak dikenali itu dengan tiba-tiba menyerbu masuk ke studio ketika rakaman sedang berlangsung.

Dia kemudiannya mula menjerit kepada salah seorang wanita, "Apa yang engkau sedang lakukan ini?"

"Siapa yang suruh engkau datang ke sini? Bukankah engkau sepatutnya di tempat kerja?"

Kemudian, beliau hilang pertimbangan dan menarik pergelangan sambil menampar muka teman wanitanya itu.

Hos wanita yang cuba meleraikan pergaduhan itu juga turut ditolak dengan kasar oleh lelaki tersebut.

Paling mengejutkan apabila lelaki itu cuba membuka bikini dan menarik skirtnya ke bawah. Mujurlah tidak semuanya kelihatan, dan beliau menjerit, "Biar semua orang tengok!"

Wanita tersebut kemudiannya terjatuh hingga menyebabkan payudaranya terkeluar.

Sebelum beliau meninggalkan tempat kejadian, beliau dilihat membaling sesuatu ke atas meja dan menjerit, "F**k your mother!"

Beberapa orang pelayar forum memberi komen bahawa wanita tersebut seperti biasa dilihat di kaca television. Ada juga yang meneka namanya, "Bukankah itu Bai Jing (白静) pelakon di dalam Fall in Love (爱情连连看) [a dating show]?

Salah seorang lagi pelayar menulis, "Semua itu lakonan semata-mata, nampak sangat lah! Nak cari populariti murahan!"

Boleh jadi juga dengan pandangan yang diberikan kerana waktu itu sepatutnya ada pengawal keselamatan yang datang mengawal keadaan, dan paling pelik, bagaiaman jurukamera itu boleh mengambil gambar setiap aksi yang berlaku tanpa gangguan terutamanya dari lelaki sebentar tadi!

Bagaimana pula pandangan anda?

mengamuk, bikini wanita, ratu cantik, koyak, teman wanita, buka bikini, tarik skirt, payudara terkeluar, populariti murahan,
mengamuk, bikini wanita, ratu cantik, koyak, teman wanita, buka bikini, tarik skirt, payudara terkeluar, populariti murahan,
mengamuk, bikini wanita, ratu cantik, koyak, teman wanita, buka bikini, tarik skirt, payudara terkeluar, populariti murahan,

Lagi Artis Indonesia Dengan Foto Sensasi (10 gambar)

| 0 komentar

Setelah artis Aura Kasih yang hebat diberitakan akibat keterlebihannya bergambar dan ternampak seluar dalamnya, ternyata tak hanya Aura kasih saja yang tak sengaja terlihat seluar dalamannya. Beberapa artis ini pun juga mengalami perkara yang sama.
Selebriti ini boleh dikatakan para selebriti terkenal. Dengan cara duduk yang salah perkara tidak diingini boleh saja terjadi, seperti ini contohnya.

Gambar Nursyella Artis Yang Terlampau

By abang amirul | Sabtu, 26 April 2014 | 0 komentar


Kalau sebelum ni kita dah didedahkan dengan  beberapa gambar-gambar selebriti yang tidak memakai bra dan seluar dalam serta artis korea menampakkan peha gebu ketika  memperagakan fesyen sehingga  tidak cukup kain untuk  menutup bahagian tubuh badan yang tak sepatutnya dipertontonkan.

Baca: Gambar Hanez Suraya Sebelum dan Selepas Jumpa Romeo

Terbaru telah tersebar luas pula gambar-gambar Hanez Suraya dan beberapa gambar panas artis tempatan di alam maya, kali ini gambar Nursyella pula yang yang menjadi sasaran. Lihat Gambar Nursyella dibawah:



Our Topics

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tolong klik ayat di bawah

 
Home | About Us |Contact Us | Advertise with Us | Free Blogger Templates | Widget | Site Maps
Copyright © 2010 - 2012. Pusat-cara.blogspot.com - All rights reserved | Proudly Powered by Blogger.com
Website Design by IDJUNAYDOTCOM | Sponsored by www.kent.prasetiyamandiri.com