Jumat, 29 Juli 2016

Game yang mampu menjana wang

Tags

Di sini saya ingin memperkenalkan anda kepada satu permainan berasaskan perniagaan di mana anda akan mampu menjana wang. Ya! Wang yang anda jana daripada permainan ini boleh dipindahkan ke dalam akaun bank anda!

klik sini nak register



Bagaimana boleh dapatkan $$$ daripada bermain game ini?
Dalam game ini, anda berpeluang menjadi ahli perniagaan seperti membuka & menguruskan syarikat, berlawan dengan pemain lain di arena, berjuang sebagai pejuang negara, menjadi menteri/perdana menteri dan banyak lagi yang mungkin anda pernah cita-citakan dalam dunia realiti anda.

Satu cara yang paling mudah untuk mendapatkan wang daripada game ini adalah dengan bekerja (dengan syarikat pemain lain) dan dibayar gaji sama seperti anda bekerja di dalam realiti untuk mendapatkan wang.

Anda juga boleh berlawan setiap hari dan berpeluang mendapatkan pemain lain sebagai ahli di bawah anda (referal). Fungsi utama referal adalah supaya anda akan dapat lebih banyak mata pengalaman daripada bekerja, seterusnya meningkatkan produktiviti anda. Lebih tinggi mata produktiviti seseorang pemain, maka lebih tinggi juga gaji yang akan diperolehnya nanti apabila bekerja pada hari yang berikutnya. Anda juga akan mendapat sebahagian kecil daripada pendapatan yang dijana oleh referal anda tersebut.
klik sini nak register
Bagaimana bermula?
Mudah saja. Anda kenalah dulu klik sini nak register. Sebagai permulaan, anda akan diberi 1.00 mata untuk Energy, Experience dan Knowledge.

Anda boleh meningkatkan Energy dengan membaca artikel (maximum 10/hari) yang ada dijual oleh pemain² terdahulu. Semasa mula² bermain game ini, simpanan anda dalam akaun game ini adalah 0. Sama seperti dalam dunia realiti, kita semua bermula daripada sifar (kecuali anda dilahirkan sebagai anak orang kaya dan semua harta diwariskan kepada anda). Jadi, anda belum lagi mampu untuk membeli artikel yang saya maksudkan. Perkara pertama yang anda boleh buat adalah melakukan Referal Fight dengan trainer bagi membolehkan anda dibayar bonus oleh negara di mana anda mendaftar. Kadar bonus 'fight' adalah berbeza dari satu negara dengan negara yang lain.
Apabila anda sudah memiliki sedikit modal hasil daripada bonus fight tadi, maka bolehlah anda beli artikel² kerana lebih tinggi Energy anda, mata produktiviti anda akan meningkat mengikut formula berikut:
Mata Produktiviti = (Energy + Experience + Knowledge) / 3
Setelah menghabiskan 10 fights anda, bolehlah anda bekerja untuk syarikat pemain lain untuk mendapatkan gaji. Anda cuma boleh bekerja 1 kali dalam tempoh 24 jam. Anda boleh memilih untuk bekerja tanpa menghabiskan kesemua 10 fight anda tapi saya tak galakkan anda berbuat demikian kerana energy akan berkurang sebanyak 50% apabila anda bekerja. Energy cuma akan berkurang sebanyak 10% bagi setiap fight yang anda telah selesaikan.
Demikianlah untuk hari² permulaan sebagai pemain. Setiap hari anda cuma perlukan 10 fights dan sekali kerja sehingga anda mempunyai cukup modal untuk melakukan aktiviti² yang lain dalam game ini seperti yang telah saya sebutkan awal tadi.
Untuk lebih maklumat tentang game ini, teruskan membaca tips² dan cara bermain yang paling berkesan untuk menjana wang yang lumayan daripada game ini.

BERMINAT NAK JOIN KLIK BAWAH 



EmoticonEmoticon