Penyanyi Seksi Arab Kena Raba Di Mesir | anak jati kedah  

Welcome

donation to blog/derma untuk blog

Anda disini » Home » Penyanyi Seksi Arab Kena Raba Di Mesir

Penyanyi Seksi Arab Kena Raba Di Mesir

By abang amirul | Sabtu, 02 Juni 2012

Sebelum Membaca, Ayo Berbagi :

Salam semua pembaca…

Pagi ini aku ada banyak sangat nak kongsikan dengan korang info-info yang menarik dan pelik untuk pembaca blog aku ni. Takpelah..nanti aku kongsikan yer..Sebelum tu, aku nak gitau korang dulu yang Ujang dah mula menjadi-jadi..Hahahaha….erkkkkk? Korang jangan salah faham wei..Ujang kan baru kawen..ngeh9x :P Mesti lah penangan malam pertama dia kot yang wat dia jadi pelik2 nih….hahha..Meh sini korang, aku petik sikit entri dari dia yang berjudul “Tidur sambil bergoyang”:

Ok, berbalik pada tajuk entri aku kali ini iaitu “Penyanyi Seksi Arab Kena Raba Di Mesir”. Tajuk hangat kan? Agak lucah kan sikit? Sikit ker? takpe..nanti aku sertakan gambar baru korang nilaikan sama ianya lucah atau pun kesalahan beliau sendiri. Hurmmm….
Seksi, apa yang sering kita maksudkan dengan seksi ini? Kebiasaannya, seksi ini sering didefinisikan sebagai pemakaian yang menarik perhatian manusia atau untuk menggoda seseorang dengan cara pemakaian beliau. Pemakaian seksi ini elok ker? Pakai baju tapi nampak separa buah dada dimana ianya seakan-akan ingin menonjolkan buahnya itu pada orang ramai..Perghhh! Kalau tonjol2 camtu, tok imam pun kadang2 tergoda jugak…malah buleh jadi kes rogol kadang2..Itu lah dia seksi! Sendiri kena padan muka…
Disini aku ingin tunjukkan gambar seorang penyanyi perempuan arab yang seksi telah diraba oleh orang ramai. Korang tengok lah dan nilai2 kan lah sendiri yer..
Dah tengok gambar kat atas tu kawan-kawan? Aaa..itu lah dia akibat pakai seksi sangat. Sebab itu Allah menyuruh hambaNYA menutup aurat dengan betol..bukan setakat tutup aurat dan bertudung sedang2 je..tapi tayang itu ini la…pakai legging la..baju ketat la..nampak bentuk nasi lemak la..kalau camtu baik tak yah tutup aurat. Sama je la tu dengan tidak menutup aurat..
Kalau dah tidak ditutup auratnya, maka jadilah seperti gambar diatas itu sehinggakan muka lelaki arab stim gila meramas nasi lemak 2 bungkus yang besar lagi gebu sedap itu kan..Last sekali, perempuan itu sendiri merana dicabuli oleh orang ramai..Lain kali jangan salahkan orang kalau orang itu meraba engkau..tapi itu adalah salah diri kau tu sendiri. Ad


0 komentar:

Poskan Komentar

Silahkan berikan komentar, kritikan atau saran anda mengenai artikel di atas untuk mendapatkan backlink gratis dari Your Blog ini. Komentar yang tidak sesuai topik, SPAM, Penghinaan, dsb terpaksa akan saya hapus ! Tanks be 4,,.

Our Topics

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tolong klik ayat di bawah

 

berita dari busuk

Home | About Us |Contact Us | Advertise with Us | Free Blogger Templates | Widget | Site Maps
Copyright © 2010 - 2012. Pusat-cara.blogspot.com - All rights reserved | Proudly Powered by Blogger.com
Website Design by IDJUNAYDOTCOM | Sponsored by www.kent.prasetiyamandiri.com